=

Czym jest agencja marketingu internetowego: czym się zajmuje i jakie są jej główne metody promocji?

Często zdarza się, że agencje cyfrowe, firmy zajmujące się projektowaniem stron internetowych, studia internetowe i agencje marketingu internetowego są mylone. Mają one wiele podobieństw, a niektóre usługi mogą być świadczone przez różne agencje. Z tego powodu klienci ze swoimi zapytaniami nie zawsze trafiają do właściwej firmy i nie uzyskują oczekiwanych rezultatów.

Agencja marketingu internetowego

social mediaAgencja marketingu internetowego oferuje swoim klientom usługi umożliwiające tworzenie różnego rodzaju reklam w Internecie (https://kohai.pl/). Klient może zamówić reklamę kontekstową i banerową, e-mail marketing, branding w mediach społecznościowych, promocję w wyszukiwarkach. Specjaliści od marketingu internetowego mogą zarówno kształtować treść reklam i ich targetowanie, jak i analizować wyniki w celu udoskonalenia kampanii. Usługi te są często świadczone oddzielnie lub łącznie.

Agencja zajmująca się tworzeniem stron internetowych

Zajmuje się tworzeniem różnego rodzaju stron internetowych. W agencji zajmującej się tworzeniem stron internetowych można zamówić opracowanie wizytówek, portali, stron internetowych dla pracowników jednej firmy (korporacyjnych), sklepów internetowych i innych. Oprócz opracowanej strony internetowej klient często otrzymuje usługi projektowania stron internetowych, adaptacyjny układ strony HTML, optymalne metryki użyteczności, treści na stronach.

Czym jest agencja agencja cyfrowa?

Z kolei agencja cyfrowa to firma, która świadczy wyżej wymienione usługi w sposób zintegrowany. Zwykle są one rozwijane przez studia promocji stron internetowych i firmy zajmujące się marketingiem internetowym. Agencje cyfrowe to najwięksi gracze na rynku rozwoju biznesu online.

SEO w agencji marketingowej

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych ma na celu promowanie witryny na najwyższe pozycje w Google. W tym celu specjaliści SEO analizują witrynę, badają zalety i wady konkurencji, budują grupę docelową, tworzą rdzeń odpowiednich zapytań do wyszukiwarek, tworzą lepszą strukturę i optymalizują treść. Wszystkie te narzędzia zwiększają pozycję strony internetowej wśród innych wyników w rankingach wyszukiwarek.