Zegar biznesu

Odliczamy czas do otwarcia pierwszego e-biznesu

Transmisje sprzedażowe na żywo, czy się sprawdzają?

Transmisje sprzedażowe na żywo cieszą się obecnie dużym powodzeniem nie tylko wśród przedsiębiorców, ale także osób, które są chętne kupić pewne produkty. Wiele osób decyduje się właśnie tam kupić dany produkt, bo przekonuje się do niego bardziej, widząc go w zupełnie innej odsłonie. Nie zawsze zdjęcia bowiem odzwierciedlają jego rzeczywisty wygląd, a także kolor, czy rozmiar. Warto więc z tego korzystać, aby móc sprzedać o wiele większą ilość produktów dostępnych w sklepie. 

Dlaczego transmisje sprzedażowe cieszą się tak dużą popularnością?

Nie bez przyczyny tak wiele osób właśnie w ten sposób sprzedaje swoje produkty. Możemy mieć pewność, że na danej transmisji będziemy w stanie sprzedać o wiele więcej produktów, a także pokazać inne rzeczy, które mamy w ofercie. W przypadku tradycyjnych ogłoszeń, niestety w wielu przypadkach się to nie udaje.

Na na żywo odbywającej się transmisji sprzedażowej możemy:

  • zjednać sobie nowych klientów, 
  • pokazać dany produkt jak wygląda w rzeczywistości, 
  • zaprezentować wiele innych produktów, które mamy w ofercie, 
  • bardzo szybko odpowiedzieć chętnym osobom na chęć kupna i dostępność produktu. 
nagrywanie na zywo

Kiedy transmisje sprzedażowe szczególnie świetnie nam się sprawdzą?

Najchętniej korzystamy z transmisji sprzedażowych na żywo w przypadku chęci zaprezentowania ubrań. To bowiem na transmisji jesteśmy w stanie pokazać większą ich ilość, odpowiedzieć potencjalnym klientom, a także pokazać wszystko to, co mamy w ofercie sklepu. Być może właśnie poprzez transmisje odzieżowe będziemy w stanie także zjednać sobie zupełnie nowych klientów, którzy nawet nie wiedzieli o istnieniu naszego sklepu. Bardzo ważne jest jednak przygotowanie się do danej transmisji, a także nauczenie się obycia w kamerze aparatu. Musimy mieć bowiem pewność, że poprzez transmisje, która okaże się udana, będziemy godni zaufania dla obecnych klientów, ale także dla tych nowych. Warto się tego nauczyć, bo transmisje tego typu wyświetlane są o wiele większej grupie odbiorców niż tradycyjne ogłoszenie o sprzedaży, co z pewnością warto wykorzystać. 

Share: Facebook Twitter Linkedin